Garantia y Devolucions

Garantia 
y Devolucions

15 dies de periode de proba, 1 any de garantia

A Renuevo t'oferim la possibilitat de provar els nostres productes durant 15 dies perquè estiguis convençut de la teva compra.

En cas de que no s'adjuste al què esperaves, tens la possibilitat de canviar el producte per un similar o t'efectuarem l'abonament de l'import del mateix. Únicament ens l'has de tornar en les mateixes condicions i estat en el que se't va entregar i nosaltres ens ocuparem de la resta.

Defecte d'origen

Els primers sis mesos, s'asumirà que és un defecte d'origen tret d'evidència contrària, i el consumidor no haurà d'aportar res per aconseguir que s'apliqui la garantia.

Reparació

Si un producte en període de garantia resulta defectuós, el consumidor pot exigir la reparació del producte.

Factura o ticket de compra

El document legal acreditatiu és la factura o el tiquet de compra, que el consumidor haurà de presentar en el moment de la reclamació. No s'acceptaran reclamacions sense la presentació del tiquet de la compra.

D'acord amb la "Llei de Garanties en la Venta de béns de Consum" del 11 de setembre de 2003, la garantia dels productes de segona mà han de complir les següents condicions.

  • La garantia per a béns de segona mà és d'un any com a mínim, si el compra en un establiment, i sis mesos si el compra a un particular. Els productes o elements fungibles no estan inclosos a la garantia.- Per reclamar i fer valer la garantia, el consumidor pot adreçar-se tant al venedor com al fabricant del producte.
  • Els primers sis mesos, es presumirà que és un defecte d'origen tret d'evidència contrària, i el consumidor no haurà d'aportar res per aconseguir que s'apliqui la garantia.
  • Passats aquests sis mesos, el venedor o el fabricant pot exigir al consumidor que demostri que la decisió existia d'origen.
  • Si un producte en període de garantia és defectuós, el consumidor pot exigir la reparació del producte (totalment gratuïta per al consumidor).
  • Si la reparació és desproporcionada, el venedor o el fabricant pot proposar una reducció en el preu o la resolució del contracte, sempre amb l'acord del consumidor.
  • En casos de productes de segona mà, el document legal acreditatiu és la factura o tiquet de compra, que el consumidor haurà de presentar al moment de la reclamació. No s'acceptaran reclamacions sense la presentació del tiquet de compra.
  • Los productos que lleven precinto de garantía deben mantener el precinto en prefectas condiciones, que será un indicativo de que no ha sido manipulado por terceros. Si los precintos de garantía resultan violados, implica una extinción automática de la misma.

Contacta'ns

Si ens contactes en relació amb una compra, tingues el teu número de comanda a mà.
Envia'ns un email
Contacta'ns per correu electrònic
contacte@renuevo.es
Per telèfon
De dilluns a divendres, de 10h a 19h
A través del Xat
El trobareu a la part inferior dreta d'aquesta pàgina
Omple el formulari
Nosaltres ens posarem en contacte amb tu
Anar al formulari
Product added to compare.